četvrtak, 20. listopada 2016.

Zalivena pita sa mesom i krumpirom

Sigurna sam da je vecina vas vec cula nesto o ovoj zalivenoj piti. Normalne, klasicne pite pravila sam i jela kao i vi puno puta. Pitu napravljenu na ovaj nacin probala sam prvi puta prosle godine. Svidjela mi se jer je hrskava a socna.

Par puta napravila sam klasicnu verziju sa mljevenim mesom, a onda sam se odlucila u miks dodati i krumpire.

Dakle, ono sto vam treba je luk, mljeveno meso (500-750 g), krumpiri (cca 1 kg), paket lisnatog tijesta i zacini (sol, biber i mazuran). Za prelijev vam treba kiselo vrhnje, 2-3 dcl mineralne vode, sol i 3-4 jaja (ovisno o velicini).

Luk sam ocistila, sitno nasjeckala i izdinstala. Na njega sam dodala mljeveno meso i nakon par minuta krumpire izrezane na kockice, dinstati kratko. Dodati zacine po volji - kod mene su to naravno uvijek sol i biber i mazuran jer se on super slaze sa krumpirima.


 


Prvi list lisnatog tijesta stavila sam na dno pleha i po njemu posipala meso i krumpire. Postupak sam ponavljala dok nisam sve potrositila. Kada je sve gotovo pitu tako nepecenu sam unaprijed izrezala i prelila sa smjesom od vrhnja, jaja i mineralne vode. Ja moju pitu ostavim minimalno 15 minuta (najcesce pola sata) da upije tekucinu, posebno pazim da u svaku rupicu udje nesto tekucine. Tako sam sigurna da ce pita biti socna.





To je u biti to. U unaprijed zagrijanu rernu na nekih 30-40 minuta, iskreno ne znam tocno, gledam kad fino porumeni. Jako, jako fino i zasitno. Dobar tek!



Nema komentara:

Objavi komentar