subota, 3. prosinca 2016.

Kuglof sa likerom od jaja

Nikad u zivotu do sad nisam pravila kuglof iako sam jos prije par godina kupila kalup, al eto, nikako.

Neki dan sam na poslu probala ovaj kuglof koji je kolegica napravila i rekla sam da moram imat recept. Mislim da sto se tice kuglofa jednostavnije ne ide.



Treba vam:
5 jaja
250 g secera
2 vanilin secera
1/4 l likera od jaja
1/4 l ulja
250 g brasna
1 prasak za pecivo
i malo maslaca i brasna za kalup

Jaja, secer i vanilin secer sam pjenasto istukla, u to sam dodala liker i ulje i za kraj pomjesano brasno i prasak za pecivo. Kada dodate brasno samo jos kratko promjesate sa se smjesa sjedini, ukoliko predugo mjesate smjesa ce ispasti cudna kad se ispece (kao premasna i teska).

Kalup nauljiti i pobrasniti i uliti smjesu u njega. Ja sam u polovicu smjese rukom umjesala zlicu Nutelle - ok je ispalo.

Kuglof se pece cca sat vremena na 180 stupnjeva. Provjerite drvenim stapicem jel peceno. Kada je peceno ostaviti par minuta pa ga onda izvaditi iz kalupa.

Ostaviti da se potpuno ohladi pa ga posipati stub secerom ili cokoladnom glazurom - kako volite. Mi smo ga jeli tako "suhog" bez iceg - svijeze ispecen je socan i danima nakon se ne susi.


Nema komentara:

Objavi komentar