utorak, 4. rujna 2012.

Kuglice od mljevenog mesa

... sa tjesteninom u umaku od gljiva.

Malo predugacko za naslov :)

Ovaj ukusan obrok nastao je danas prvo u mojoj glavi dok sam ja pretrazivala coolinarikinu bazu mojih omiljenih recepata. Htjela sam nesto novo, sto jos nisam pravila. A opet, da ne bude nesto komplicirano jer nisam raspolozena za komplikacije u zadnje vrijeme :)

Tako sam naisla na recept za kuglice od mesa.

No to mi samo po sebi naravno nije bilo dovoljno, trebao bi i neki prilog uz to. Coolinarika predlaze kuhane krumpire i salatu od ribane mrkve. Ni to mi nije po volji danas. Odlucila sam skuhat tjesteninu i uz nju umak od gljiva i vrhnja (kao u kotletima u umaku od gljiva).

Potrebno:
0,5 kg mljevenog mesa
40 g krusnih mrvica
vrhnje za kuhanje (100 ml za kuglice i proizvoljna kolicina za umak)
zlica ulja
50 ml vode
100 g luka
1 jaje
zlica vegete
papar
1 cesanj cesnjaka
krem juha od gljiva

Ono sto sam ja promjenila je to da sam pravila manju kolicinu, od cca 300-350 g mesa - to je i vise nego dovoljno za moju obitelj. Tako sam i smanjila ostale sastojke, dakle cca 2/3 svega. I cesnjak je moj dodatak, nema ga u originalnom receptu.


 

Kao sto recept kaze, u krusne mrvice usipati vodu i vrhnje za kuhanje, promjesati ostaviti desetak minuta. Za to vrijeme na ulju isprziti nasjeckani luk i cesnjak.



U zdjelu staviti meso, dodati ulje, jaje, vegetu, papar i krusne mrvice. Dodajte i luk koji ste poprzili tako da ga iz ulja vadite zlicom i ocjedite u cjedilu.



Sve promjesajte. Ja sam smjesu ostavila neka 2 sata u hladnjaku, no, ukoliko zelite, mozete je odmah peci.


Kuglice pravite tako da ih oblikujete sa vlaznim rukama - ukoliko vam ruke ne budu vlazne smjesa ce vam se ljepiti po njima i necete moc oblikovat kuglicu. Pecite u teflonskoj tavi na mrvi ulja ili maslaca.

Zagrijte tavu u kojoj ste pekli luk i kuglice i ubacite pola vrecice krem juhe od gljiva razmucene u malo vode. Kad se zgusne dodajte vrhnje za kuhanje. Skuhajte tjesteninu i posluzite sa umakom i kuglicama.

Dobar tek! :)

P.S. Postoji i druga varijanta - za one koji ne vole instant stvari. Poprzite gljive i dodajte u njih vrhnje. Takodjer vrlo ukusna verzija, no rijetko je pravim jer kod mojih ukucana gljive prolaze samo ako ih maskiram :)

Kao prilog umjesto tjestenine jos preporucujem zapecene njoke, no o njima nekom drugom prilikom.

Nema komentara:

Objavi komentar