srijeda, 14. prosinca 2016.

Moji dinstani krumpiri

Ovo mi je jedan od najdrazih nacina pripreme krumpira kao priloga. Za one koji su spretni u kuhinji cak je i brzo gotov. Moram napomenuti - ovo definitivno nije prilog za ljude koji vole krumpire iskljucivo hrskave, jer ovi krumpiri to definitivno nisu.

Krumpire mozete i rucno rezati, no ja imam jednu ovakvu spravicu (kao na slici) tako da sve ide jos mrvicu brze.

Nema posebnog trika - krumpire ogulit i isjeckat na kockice. Luk isitno isjeckat, zaprzit ga na malo ulja i kad postane "staklast" na njega dodati krumpire.


Dodati zacine - samo osnovno. Po meni sa krumpirima najbolje idu sol, papar (naravno) i mazuran. Prziti par minuta sa lukom pa podliti sa malo vode, poklopiti i ostaviti da kratko kuha.
Pretpostavljam da bi krumpiri bili hrskavi da ih ne podlijevam vodom, ali umjesto jos vise masnoce da bi se oni przili, ja radije biram verziju sa malo vode :)

Nema komentara:

Objavi komentar