nedjelja, 16. listopada 2016.

Punjeni hamburger - Stuffed Burger

Prije nekoliko mjeseci sam za par eurica kupila jednu zanimljivu spravicu za punjene hamburgere i htjela bih vam pokazati kako je ta stvarcica zanimljiva i sto se s njom moze napraviti. Spravica se zove American stuffed Burger Press.

Ovako to izgleda. Neka vas ne zavara cinjenica da je od plastike, stvarno je cvrsta i obavlja svoj posao.



Ja sam koristila mjesano mljeveno meso (iako se za hamburgere preporucuje cista govedina), od zacina sam dodala samo sol. Punila sam samo sa sirom (Ementalerom) iako mozete puniti sa svime sto vam padne na pamet (mozzarellom, sitno nasjckanim rajcicama, paprikom, slaninom, itd...


Pekla sam ih na grill tavi sa svake strane po par minuta, otopila sira gore, prerezala peciva po pola pa ih na brzinu takodjer prepekla. Pomfri sam pekla u pecnici (kao i uvijek). Malo salate, luka, rajcice i imate prefini domaci punjeni hamburger.


Dobar tek!

Nema komentara:

Objavi komentar