utorak, 22. prosinca 2015.

Raspucanci

Neke zene pocinju stvarno, stvarno rano sa pecenjem bozicnih keksica. Ja sam nekako uspjela docekat zadnji tjedan, svega 5 dana pred Bozic.

Ove godine sam se odlucila za nekoliko vrsta. Recept za Raspucance sam nasla na facebook-u u grupi "Starozagrebacki recepti".

Recept je jako jednostavan.

210 g cokolade (plus prstohvat soli)

50 g maslac

2 jaja

100 g secera

1 vanilij secer sa okusom burbona

200 g brasna (pola glatko, pola ostro)

pola praska za pecivo


staub secer



Jaja i secer izmiksati pa u njih dodati prethodno otopljenu cokoladu s maslacem. Brasno pomjesati sa praskom za pecivo te ga dodati u jaja i cokoladu. Zlicom sjediniti smjesu i staviti je u frizider na neko sati da se stegne.

Kada je smjesa cvrsta praviti kuglice, valjati ih u staub secer, poslagati ih na papir za pecenje i u prethodno zagrijanu pecnicu (180 stupnjeva) na cca 10 minuta.


Pratite kako izgledaju, ako vidite da su gotovi ranije bolje ih je odmah izvadit van da se ne presuse.

Moj opis za njih je - socni i cokoladni. Tope se u ustima :)

Takodjer, ove keksici su super jednostavni za napravit tako da ih mozete radit i sa klincima, nema puno posla ni nereda i nigdje se ne moze "pogrijesiti".

Nema komentara:

Objavi komentar