petak, 11. prosinca 2015.

Cupavci

Iako zivim u inozemstvu i dalje svakodnevno kuham nasa jela. Isto tako pecem i nase kolace. Cupavce doduse nisam do sad nikad pravila. Odlucila sam se napravit ih cisto da ispunim deckovu zelju (stranac sa zeljom da proba sve Hrvatsko – imam cijelu listu kolaca koje zeli isprobat). A takodjer djeluju jednostavno za napravit – nije tesko smiksat i ispec biskvit, izrezat ga i uvaljat ga u cokoladu i kokos. Imam mamin recept ali sam se ipak odlucila za recept koji sam pronasla na chefkoch.de i malo ga doradila.

Biskvit:
50 g maslaca
180 g secera
3 jaja
2 vanilin secera
300 g brasna
1 prasak za pecivo
150 ml mlijeka

Zumanjke i bjelanjke odvojiti – zumanjke miksati sa secerom, vanilin secerom i maslacom. Dodati mlijeko, brasno i prasak za pecivo. Na kraju u smjesnu rucno umjesati snijeg od bjelanjaka. Peci na 180-200 stupnjeva nekih pola sata (ovisi o velicini pleha u kojem pecete, tj o debljini biskvita, moj je bio podeblji).



Cokolada:
100 g secera
200 g cokolade za kuhanje
100 ml mlijeka
80 g maslaca

Jednostavno sve zajedno otopiti na laganoj vatri. Kada se biskvit ohladi izrezati ga na kocke i umakati u cokoladu i valjati u kokos mrvice.



Ono sto ja mogu rec da su bili prefini - mekani, socni, upili su puno cokolade. Imala sam malo cokolade viska na kraju, no nju uvijek mozete umjesati sa mlijekom i popiti kao kakao :)

Nema komentara:

Objavi komentar