ponedjeljak, 12. siječnja 2015.

Praski kolac sa jabukama

Ovaj kolac sam prvi puta napravila prije par godina, i pravila sam ga jos nekoliko puta nakon toga jer je stvarno ukusan. Ali ne mogu vjerovat da nikad nisam recept objavila...

Dakle, da ispravim veliku pogresku :)

Biskvit:
100 g maslaca
150 g meda
2 jaja
150 g brasna
1 vanilin secer
1 prasak za pecivo

Jabuke:
cca 0,5 kg jabuka
sok od pola limuna 
30 g maslaca
50 g meda
75 g oraha
1 zlica mlijeka
cimet

Maslac, med i jaja istuci pjenasto (maslac ranije izvaditi van frizidera da se malo opusti). Miksajuci u smjesu dodati pomjesano brasno, vanilin secer i prasak za pecivo.

Smjesu izliti u kalup za torte promjera 26 cm.

Jabuke oguliti, ocistiti i izrezati na manje komade, preliti sokom limuna i slagati u pleh.


Moja slika je stvarno stara (to je kad sam ga prvi put pravila) i tu sam jabuke prerezala samo po pola. Kolac je bio pecen i jako ukusan ali jabuke su ostale jos tvrde u sredini. Tako da sam ja od tad svaki sljedeci put jabuke rezala na kriske i sve je bilo uredu :)

Maslac, med, sitno nasjeckane orahe i zlicu mlijeka otopiti mjesajuci na laganoj vatri, dodati cimet, ostaviti da se ohladi cca 2 minute i preliti preko jabuka.


Peci na 175 °C cca 45 minuta.


Nasla sam jos par slika od drugog puta kad sam ovaj kolac pravila. Vidi se da sam jabuke na manje kriske rezala.





Nema komentara:

Objavi komentar