četvrtak, 21. studenoga 2013.

Tiramisu wannabe

Ovaj recept je nastao kao rezultat ciscenja frizidera. Ovaj desert silno zeli biti tiramisu - ali to ipak nije. Otud naziv Tiramisu wannbe.

Nije tesko za napravit, zapravo uopce nema puno sastojaka niti puno posla.

Sastojci:
3-4 jaja
0,5 kg mascarpone sira
cca 0,4 l slaga
piskote
kava
secer
vanilin secer
slag fix ili nesto za fiksiranje kreme

Dakle, imala sam mascarpone u frizideru, stoji tuzno, ceka da nesto napravim s njim. Rok se vec polako blizio kraju, klasicni tiramisu nisam htjela pravit - nisam ljubitelj termicki neobradjenih jaja. A kad vec idem toliko mjenjat klasiku odlucila sam da cu ga napravit u casama. Za one koji ce sad rec "to je puno sudja" - nije! Kada pravite klasicni tiramisu sto se tice pranja imate pleh/posudu u kojem/kojoj pravite tiramisu plus tanjure na kojima posluzujete. Ovdje imate samo case.


Dakle cijela jaja (u smislu da ne odvajamo sumnjake od bjelanjaka, ne cijela s ljuskom :D) sam pjenasto izmiksala sa secerom i vanilin secerom, stavila na laganu vatru i kuhala kao kremu, cisto da termicki obradim jaja. Kad je gotovo ubacila sam macarpone i jos jednom izmiksala. Najbolje je ostaviti da se malo prohladi. Veci/tezi dio posla obavljen.

Kasnije sam samo istukla slag sa slagfixom i pomjesala ga s kremom.


Sad je samo stvar slaganja. Malo kreme na dno, komadic dva piskote, pa opet malo kreme i tako do vrha. Na vama je hocete li namakati piskote. Ja jesam no kad ovo budem ponovo pravila (a hocu) necu ih umakati u kavu, ne zbog toga sto ne volim kavu vec krema mi je bila tam toliko socna da bi nakon par sati piskote pokupile njihovu vlagu.


Eto, vec gotovo! Na par sati u frizider da se malo stisne. Po zelji prije posluzivanja posipati kakaom, no nije nuzno.

3 komentara:

  1. Odlicno.. Ja se stalno odlucujem na tiramisu, a isto sam zbog jaja izbjegavala.. I ovo posluzivanje u casi je prefora. Dobro da sam na dijeti jer bi inace ovo vec danas bilo kod mene na stolu..

    OdgovoriIzbriši