ponedjeljak, 2. prosinca 2013.

Umak od tune

Ovaj umak od tune je nesto stvarno najjednostavnije za napravit, ujedno i brzo, a takodjer i dosta povoljno. Sve sto vam je potrebno je luk, konzerva tune i vrhnje za kuhanje. I naravno, sto zelite uz umak, tjesteninu, rizu, njoke...

Otvorite konzervu i u tavu ubacite ulje iz konzerve, tako barem ja radim - isto je ulje. Ulje zagrijemo, nasjeckamo luk sitno i zaprzimo ga.


Kada porumeni ubacimo svu tunu iz konzerve, lagano prodinstamo i podlijemo vodom pa dodamo zacine. Ja znam nekad zakuhat tu istu vodu i u nju ubacit vegetu i zacine pa s time podlit.


Kada tekucina ispari ubacujemo vrhnje, ostaviti jos kratko na vatri i to je to.
Ja sam ovaj put pravila sa rizotom - ovo je pomjesano i ne izgleda bas najprivlacnije ali toliko je fino da se pojelo do zadnje mrvice :)
EDIT (11.12.2013.):
Nedavno sam bila u zurbi i isla sam ponovo napravit umak (ovaj put sa tjesteninom). No u pola posla sam shvatila da nemam ni mrvicu vrhnja, tako da sam napravila bez. To je bilo tako fino da od sad pravim iskljucivo bez! Okus je fenomenalan, plus ima manje kalorija s obzirom da je vrhnje inace jako kaloricno.

Eto, cisto da znate ;) 

1 komentar:

  1. Nisam ljubitelj tune, pogotovo ne konzervi. Ne znam sta da kazem, kad si rekla da je fino i ukusno, pomamilo me da isprobam, iako sam stvarno skepticna. :)

    OdgovoriIzbriši