petak, 13. prosinca 2013.

Salata od zapecene paprike

Moji ukucani obozavaju ovu salatu a meni je drago napravit je jer stvarno nije komplicirana.

Zapravo i nemam slike cijelog postupka no nema se sto posebno ni slikat.

Ja je uvijek pravim unaprijed. Paprike operem i stavim ih u pecnicu na visoku temperaturu (200-250 stupnjeva) na cca pola sata. Cilj je da zagore. Kada posteno pocrne (nakon tih cca pola sata) izvadim ih i prebacim u zdjelu i odmah je prekrijem prozirnom folijom. Ostavim minimalno 15 minuta. To sam vidjela u jednoj emisiji Jamie Olivera, samo sto on svoje nije pekao u pecnici vec direkt na plinskom plameniku stednjaka.

Paprike poklopim i ostavim s ciljem da se upare u vlastitom soku. Kada se upare onda ih je jako jednostavno oguliti. Takodjer, dosta pomaze ako su dobro pecene, ja ih pustim da stvarno pocrne, ionako tu zagrenu kozu ogulim.

Ja ih ogulim, isjecem na recimo trakice, nasjeckam malo cesnjaka na sitne komadice...
... dodam malo papra, soli, balsamica i maslinovog ulja. I naravno, sok koji se je ostao na dnu zdjelice. Za prste polizati! ;)

1 komentar:

  1. Hey hey,
    I just found your blog and I love it!! <3 And that's why I am intviting you to enter my Christmas giveaway!
    Please join and invite your friends!
    Follow me, I will follow back!

    OdgovoriIzbriši