nedjelja, 1. lipnja 2014.

Punjeni sampinjoni


Obozavam sampinjone. Definitivno su mi jedno od drazeg povrca, pogotovo ako su smedji.

Duuugo, dugo razmisljam kako bi htjela praviti punjene sampinjone, ali uvijek su ili sitni ili imam neke druge planove za njih. Nedavno sam naisla na stvarno ogromne smedje sampinjone, nisam mogla samo proci pored njih.

Punjene sampinjone je tako jednostavno napravit da su ovi sa prve slike zapravo ponovljeni, a slike koje slijede su od prvog puta. Moram rec da mi ih je osobno lakse napravit nego sve ostale verzije. Naravno, tu je pranje i ciscenje, ali kad ih recimo pravim sa rizotom onda ih jos moram nasjeckat, przit, podlijevat rizu, pazit... Nikad kraja. Ova verzija je jednostavna s obzirom da se radi o nekoliko jednostavnih koraka.

Sampinjone operemo i otkinemo im strucke (to sam pronasla kao strucan naziv, hmm).


Strucke narezemo na kockice, dodamo im sunku narezanu na kockice (tj pravila sam 2/3 bez i 1/3 sa sunkom), kiselo vrhnje, eventualno sir i zacine (sol, papar i persin). Ne volim pretjerivat da zacinima jer u tom slucaju oni preuzmu okus a to je steta jer su smedji sampinjoni sami po sebi preukusni.




Smjesu ulijemo u klobuke, posipamo sirom (po zelji). To sam prvi put napravila, drugi put sam zaboravila.

 

I u rernu 150-200 stupnjeva. Nemam zapravo neku fiksnu temperaturu niti vrijeme, ovisi koliko su veliki. U biti gledam dok fino porumene i smezuraju se. Ako su manji moze i malo visa temperatura, ako su veci, naravno, bolja je niza.


Dobar tek!

Nema komentara:

Objavi komentar