petak, 5. srpnja 2013.

Vegetarijanske lazanje

Mnogi misle da je napraviti lazanje bauk - sto uopce nije istina.

Ono sto je bitno je ne pretjerati. Previse necega ce jako utjecati na okus, i to naravno lose.

Nemam puno slika, samo ovu, jednu jedinu. Pojelo se brzo, dobro pa sam i ovo uspjela uslikat :


Ja zapravo volim sve unaprijed pripremit, povrce operem, ogulim (po potrebi), skuham sto se skuhat treba, kad je kuhano isjeckam na komade.

Besamel pravim po ovom receptu, nekako mi je najbolji jer u njemu nema maslaca (po cemu opet nije bas pravi besamel ali dobro), a ima sira pa cijeli umak malo povuce okus sira sto je prefino. I dodam malo muskatnog orascica.

I to je to, sad je sve samo stvar slaganja, tanki sloj besamela da se lazanje ne slijepe za pleh, lazanje (ja volim one koje se ne moraju kuhat prethodno), opet malo besamela, povrce, malo sira, pa lazanje... I tako dalje, sve dok ne potrosite sve :) Zavrsiti sa lazanjama, malo besamela preko i sir na vrhu... Zapeci u pecnici kako pise na pakiranju lazanja.

Ove lazanje sa slike od povrca u sebi sadrze mrkvu, celer, tikvice, nesto luka i cesnjaka, kukuruz, sampinjone, i ako se ne varam, pelate rajcice.

2 komentara:

  1. pravila sam nekidan :) pola ostalo, a jelo nas cetvoro :brukica: muz nije bio odusevljen.. mami i sestri se svidjelo, kazu neobicno im je. stavila sam ostatke povrca iz frizidera, da se potrosi, i stavila sam i kukuruz i gljive. bile bi bolje da nisam stavila paprike, ili da sam ih stavila manje. inace sam stavila sljedece: luk, paprike, paradajz, tikvice, patlidzan, kukuruz, gljive.

    OdgovoriIzbriši
  2. e znas u cemu je stvar sa paprikama... ja sam ih prethodno zapekla u pecnici na jakoj temperaturi dok ne zagore, prebacila sam ih u zdjelu i prekrila folijom da se upare i nakon cca 15 ogulim kozicu, ocistim ih od sjemenki i izrezem na manje komade... tako budu finije, ne ostanu pretvrde, stovise, unaprijed su skuhane u svom soku...

    OdgovoriIzbriši