nedjelja, 6. siječnja 2013.

Puzici sa salamom i sirom

Vec duuugo, dugo u favoritima na coolinariki imam spremljen recept za pecivo sa sunkom i sirom. I svaki put kad prodjem kroz favorite i naletim na njega sline mi krenu od samog pogledala na sliku. No uvijek pravim nesto drugo, provjereno, vecninom kroasane koje svi obozavamo. No, na novogodisnjem tulumu imala sam priliku probat ovo pecivo i odlucila - nema vise cekanja i odugovlacenja!

Pregledala sam nekoliko recepata na coolinariki i odlucila se za neku svoju verziju.

Sastojci za tijesto:
1 kg brasna
1 kvasac
2 dcl mlijeka
1 zlicica secera
2-3 dcl vode
1 kiselo vrhnje
1 jaje
2,5 zlicice soli
5 zlica ulja
cca 100-150 g margarina

Punjenje:
salama/sunka
sir
kecap/kiselo vrhnje


Mlijeko ugrijete sa zlicicom secera i u njemu rastopite kvasac. Ostatak sastojaka za tijesto ubacite u jednu vecu plasticnu zdjelu i kada se kvasac pocne dizat ubacite i njega. Zamjesite tijesto, prekrijte ga i stavite na toplo mjesto da naraste.



Kada se udvostrucilo istresite ga na pobrasnjenu povrsinu i razdjelite na dva dijela. Jedan dio razvaljajte u oblik pravokutnika te polovicu premazite margarinom.




Premazanu polovicu preklopite drugom stranom i razvaljajte jos jednom na punu velicinu



Tijesto posuti kecapom, slobodno vise nego sto je na slici. Ja sam se ostrucavala jer sam se bojala da bi moglo bit previse i kapat okolo, no zapravo je bilo nedovoljno i jedva se osjetilo, stoga, slobodno stavite vise, tj koliko vam odgovara. Po kecapu sam naribala salamu, i na nju sir (edamer, ako se ne varam, no prolazi svaki slicni, gouda itd)


Sve zarolati kao guzvaru i rezati na prst debljine.


Slagati u pleh sa papriom za pecenje. Ovu verziju sa premazala jajetom i po vrhu naribala maaaalo salame i sira.

 

Ovako oni izgledaju peceni.No to nije sve. Od druge polovice tijesta napravila sam i drugu verziju - sa kiselim vrhnjem.



Sve je isto, samo sto osim kecapa po tijestu razmazemo kiselo vrhnje i zasolimo ga. I onda dolaze salama i sir, zarolamo.



Jos jedna razlika je u tome sto sam njih premazala kiselim vrhnjem koje sam pomjesala sa ostatkom od jaja za premazivanje - zato su tako bijeli na slici.



I opet sam na njih naribala malo salame i sira.

Ovi drugi (sa vrhnjem) estetski nisu izgledom privlacili kao ovi prvi jer su jako narasli i slijepili se, no bili su jednako ukusniji, ako ne i ukusniji.



Pecite ih na laganoj temperaturi - 150 stupnjeva dok ne porumene.

Komentar onih koji su probali je bio da sljedeci put mora bit dupla tura, s obzirom da smo ovu poprilicno brzo sredili :D

1 komentar:

  1. Volim dizano tijesto na sve nacine, a pogotovo kiflice i nesto ovako.. :klopa: A ovo jos jednostavnije neg kiflice..

    OdgovoriIzbriši